ח"כ אזולאי: "אנשים נאלצים לבחור בין לחם לתרופות, לליברמן לא אכפת"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ אזולאי: "אנשים נאלצים לבחור בין לחם לתרופות, לליברמן לא אכפת"

    ח"כ ינון אזולאי בריאיון ל'קול חי': "סיירתי בטירת הכרמל, אנשים מספרים לי שהם נאלצים לבחור בין לחם לתרופות. אבל אנשי השבט הלבן בממשלה – ליברמן וחבריו לא רואים את השני" | "סער אדם כפייתי שכל מה שמעניין אותו זה איך למנוע מביבי לחזור לשלטון"

    צילום: פלאש 90
    9:04
    02.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on בניגוד לדעה הרווחת: למה באמת היהודים לא עלו לארץ לפני השואה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ינון אזולאי שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר והתייחס לתחלואה הגואה בקורונה: "מדברים על יוקר המחיה אבל שוכחים את הנפטרים, יש לנו אלפי מתים מקורונה מאז תחילת כהונת הממשלה וכולם שותקים, הגענו לשיא בתחלואה הקשה", אומר אזולאי ו"בנוסף לכך, גם בעיית יוקר המחיה שמחמירה. זו הממשלה שלנו".

    אזולאי סיפר: "בשבוע שעבר אני אישית סיירתי בטירת הכרמל, חבריי לסיעה סיירו בערים אחרות. פגש אותי אדם שצריך תרופה לבן שלו ואמר לי 'כשאני הולך למכולת אני לא יודע לאן להכנס קודם, לבית מרקחת או למכולת. פשוט אין לי'. המציאות הזו כואבת. פגשנו את האנשים האלה, זו המציאות היום-יומית שלהם".

    "יש את האנשים מהשבט הלבן, ליברמן וחבריו – אלה אנשים שלא רואים את השני", מוסיף אזולאי ותוקף בחריפות. "וגם סער – צריך להפסיק לאתרג אותם. סער, ליברמן ולפיד מובילים את הממשלה הזו. כולם חלק מהממשלה הרעה הזו שלוקחת אותנו לאבדון".

    עוד אמר אזולאי: "סער אדם כפייתי שכל מה שמעניין אותו זה איך למנוע מביבי לחזור לשלטון. שיפסיק להסתכל על ביבי ויתחיל לחשוב על האזרחים ולהסתכל להם בעיניים. אנחנו זוכרים איך הוא היה מסתובב אצל הרבנים, איזו צביעות. פתאום לא מעניין אותו שום דבר, רק אם ביבי יחזור או לא".

    עוד הוסיף אזולאי: "אני לא מוצא אחד בממשלה הזו שאפשר לדבר איתו, יש לפעמים כאלה בקואליציה אבל לא בכירים וקולם לא נשמע. בשבוע שעבר הובלתי יחד עם השרה לשיוויון חברתי – הצעה לפטור מהגשת בקשה לארנונה לקשישים ואזרחים ותיקים בכל שנה מחדש – וגם בזה מקשים עליה, היא גם ניסתה לבלום את העלייה במחירי החשמל לאוכלוסיות בקשיים. היא קול יחיד והיא לא מצליחה".



    0 תגובות